Sıkca Sorulan Sorular

S: Ücret iadem ne zaman yapılır?

C: İptal ettiğiniz ürünün ücret iadesi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu süre yaklaşık 1 haftayı bulabilir.

İade ettiğiniz ürünün ücret iade süreci aşağıdaki gibidir;
• Ürün satıcıya ulaştıktan sonra en geç 48 saat içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
• Ürün iade şartlarına uygunsa, iadeniz onaylanır ve ücret iadeniz bankanıza bağlı olarak 2-10 iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza yansır.
• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
Not:
• Bankanıza ücret iadesi yapıldığında üyelik e-posta adresinize bilgilendirme mesajı gönderilir. Tutarın kartınıza/hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.
• Banka kartına yapılan iadenlerin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
• Bankanızdan ücret iadesi kontrolü yapmak için “Hesabım” > “Siparişlerim“ adımından referans numaranızı görüntüleyebilirsiniz.
• Taksitli yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksitli bir şekilde iade eder.


S: Siparislerimin teslimat adresini veya alıcı ismini degiştire bilir miyim
C: Değişiklik talebinizi “Hesabım” bölümünden bize iletebilirsiniz. Biz de bu talebinizi kargo firmaları ile paylaşacağız.

S: Siparisim ne zaman gelir?
C: 
Satın aldığınız ürünler Hesabım->Siparişlerim->Sipariş Detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını Hesabım->Siparişlerim->Sipariş Detay sayfasında bulunan "Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.


IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.